مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی

مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی


مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی

رفتن به سفر و تفریح کردن از نیازهای بارز و ثابت هر فردی است. هر شخص برای این که بتواند از نظر روحی احوال خوبی داشته باشد بدون شک به سفر رفتن و تفریح نیاز دارد. خصوصا در ما ایرانی ها میل به سفر کردن و خوشگذرانی حتی در ساده ترین حالت ممکن هم مفرح و لدت بخش است.

اما در این بین نکته ی مهمی که وجود دارد این است که در طول مسیر با چه وسیله ای تردد می‌کنید، که به احتمال بسیار زیاد برای سفرهای تفریحی داخلی انتخاب شما اتوبوس، قطار و یا خودروی شخصی تان است.

بدون شک شما هم تجربه سفرهایی را داشته اید که برای رسیدن به مقصد مسیر زیادی را طی کرده اید و به دلیل طولانی بودن راه مجبور شده اید که بارها در طول مسیر توقف کرده، استراحت کنید و خدمات مختلفی را دریافت کنید.

اینجاست که وجود مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی اهمیت زیادی پیدا می‌کند، که قطعا اکثر شما هم به وفور از خدمات آنها استفاده کرده اید. اما قطعا این را هم می‌دانید که مجتمع های بین راهی مختلف از نظر خدمات و امکانات یکسان نیستند.

مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی
مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی

در ادامه قصد داریم یکی از بهترین و کامل ترین مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی از نظر خدمات و امکانات را به شما معرفی کنیم که بدون شک با دانستن خدمات این مجوعه و آشنایی به کادر این مجتمع ترغیب خواهید شد که حتما در طول سفرتات سری به این ماکان بزنید

بهترین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی

شاید اگر شما هم کمی اهل سفر باشید، برایتان مهم باشد که در حین مسیر در کجا توقف می‌کنید چون همانطور که بالاتر هم گفته شد مجمتع های رفاهی بین راهی از نظر گستره خدماتی که ارائه می‌دهند به هیچ وجه قابل قیاس نیستند. به همین دلیل به شما یکی از بهترین مجتمع های بین راهی که خدمات تکمیلی را هم ارائه می‌دهد معرفی می‌کنیم.

این مجموعه، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فانوس نام دارد که واقع در آزاد راه خلیج فارس (تهران-قم) کیلومتر ۷ از مبدأ عوارضی تهران است.

خدمات این مجوعه بسیار زیاد هستند که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • وجود جایگاه سوخت، این مورد به این دلیل اهمیت دارد که بدون شک اکثر ما در طول مسیر به پرکردن باک ماشینمان نیاز پیدا می‌کنیم چون هیچ خودرویی بدون سوخت قادر به حرکت کردن و جابجا شدن نیست. در مجتمع فانوس جایگاه سوخت مناسبی برای خودرویهای مختلف تعبیه شده است.

  • وجود رستوران، فست فود، کافی شاپ، و هایپرمارکت، به این دلیل دارای اهمیت است که گرسنگی می‌تواند تجربه سفر را برای همه‌ی ما تلخ و ناگوار کند. اما در مجتمع رفاهی بین راهی فانوس وجود انواع غذای ایرانی، فست فود، تنقلات، انواع نوشیدنی و مواردی از این قبیل باعث می‌شود که شما از سفرتان لذت ببرید.

  • تعمیرگاه، به احتمال بسیار زیاد برای شما هم پیش آمده که در حین سفر به طور کاملا ناگهانی خودروی شما دچار مشکل شده باشد و نتوانسته باشید به سفرتان ادامه بدهید. در واقع خرابی خودروی یکی از موضوعاتی است که باید در اسرع وقت به آن رسیدگی کنید تا بتوانید به سفرتان ادامه دهید که وجود تعمیرگاه در مجتمع خدماتی فانوس یک مزیت برای مسافران عزیز محسوب می‌شود.

  • کارواش، شاید شما یکی از کسانی باشید که مقصدتان منزل اقوام، دوستان یا یکی از عزیزانتان باشد و بخواهید با ماشینی تمیز به آنجا بروید. یا حتی ممکن است در مسیر رفت یا برگشت خودروی شما به هر دلیلی آلوده شده باشد. در این شرایط بهترین گزینه رفتن به کارواش و تمیز کردن ماشین از هر نظر است که مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فانوس این امکان فوق العاده را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی
مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی

سخن آخر

شما مسافران عزیز که در سفر هستید و به دنبال یک مجتمع خدماتی با امکانات فوق العاده و کامل هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما در مسیرتان به مجتمع فانوس سر بزنید و از خدمات این مجموع نهایت بهره را ببرید.

همانور که گفته شد آدرس مجتمع بین راهی فانوس آزاد راه خلیج فارس (تهران-قم) کیلومتر ۷ از مبدأ عوارضی تهران است. همچنین می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و هماهنگی های لازم برای سفرتان را انجام دهید. تلفن تماس 021-56530837 است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *