بخش‌های ضروری یک مجتمع خدماتی رفاهی

بخش‌های ضروری یک مجتمع خدماتی رفاهی


تامین رفاه مسافران از جمله دغدغه‌هایی است که با آن روبرو هستیم، زیرا در طول مسیر سفر ممکن است اتفاقات مختلفی نظیر خستگی راننده، تمام شدن بنزین خودرو، گرسنگی افراد و … پیش آید، از همین رو باید مجتمع خدماتی رفاهی وجود داشته باشد که بتواند این نیازها را تامین کند. اما بخش‌های ضروری یک مجتمع خدماتی رفاهی شامل چه بخش‌هایی می‌شود؟

جایگاه سوخت

بدون‌شک یکی از اصلی‌ترین نیازهای مسافران تامین سوخت خودرو است، بنابراین جایگاه سوخت از مهم‌ترین بخش‌های یک مجتمع خدمات رفاهی است. در این جایگاه‌ها سوخت مناسب برای انواع وسایل نقلیه وجود دارد و شما می‌توانید درصورتی که سوخت خودرو تمام شد، از طریق این جایگاه‌ها مشکل را برطرف کنید.

بخش‌های ضروری یک مجتمع خدماتی رفاهی
بخش‌های ضروری یک مجتمع خدماتی رفاهی

سرویس‌های بهداشتی

از دیگر بخش‌های مهم که وجود آن در یک مجتمع خدماتی رفاهی ضروری است، می‌توان به سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد. البته تمیزی و محیط مناسب سرویس‌های بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است، از همین رو یک مجتمع خدمات رفاهی باکیفیت و درجه یک کادر مناسبی نیز برای تمیزی و نظافت سرویس‌های بهداشتی دارد تا بتواند رضایت مسافران و افراد را به‌دست آورد.

خدمات فروشگاهی، سوپرمارکت و …

در بسیاری از مواقع هنگام سفر در بین راه‌ افراد به یکسری خوراکی یا محصولات نیازمند می‌شوند که برای تهیه‌ی آن‌ها به فروشگاه یا سوپرمارکت نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین ضروری است که مجتمع‌های خدماتی رفاهی در بخش‌های خود بخشی را نیز به فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها اختصاص دهند. البته یک مجتمع خدماتی رفاهی باید فروشگاه‌های کاملی را در اختیار داشته باشد تا بتواند به نیازهای مسافران به‌طورکامل پاسخ دهد.

تعمیرگاه‌

همان‌طورکه می‌دانید، حادثه هیچ‌گاه از قبل خبر نمی‌کند و حوادث جاده‌ای این روزها ممکن است برای هرکسی پیش آید. حال از آنجایی که حوادث در هنگام سفر ممکن است شما را با مشکل مواجه کنند، وجود یک تعمیرگاه در مجتمع خدماتی رفاهی ضروری است. تعمیرگاه‌هایی که در این مکان‌ها تاسیس می‌شوند، باید توانایی ارائه تمام خدمات ضروری را داشته باشند و بتوانند تمام مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

رستوران

مسلما در طول سفر، مخصوصا سفرهای طولانی، بسیاری از افراد برای میل کردن وعده‌های غذایی خود به رستوران می‌روند. حال برای آنکه یک مجتمع خدماتی بخش‌های کاملی داشته باشد، باید بخشی را به رستوران اختصاص دهد. هرچه رستوران یک مجموعه کامل‌تر باشد و انواع مختلفی از غذاها را ارائه دهد، مسافران بیشتری آن مجتمع خدماتی را انتخاب می‌کنند.

بخش‌های ضروری یک مجتمع خدماتی رفاهی
بخش‌های ضروری یک مجتمع خدماتی رفاهی

نمازخانه

نماز خواندن از دیگر کارهایی محسوب می‌شود که مسافران اغلب برای انجام آن به‌دنبال یک مکان تمیز و پاک هستند. از همین رو معمولا در زمان سفر نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی را انتخاب می‌کنند. بنابراین وجود یک نمازخانه تمیز و کامل نیز می‌تواند در موفقیت یک مجتمع نقش داشته باشد.

پارکینگ خودرو

برای آنکه شما بتوانید از خدماتی چون رستوران، فروشگاه، هایپر، سرویس بهداشتی و … استفاده کنید، لازم است که خودروی خود را در محیطی امن قرار دهید و بدون نگرانی از بابت خودرو از خدمات استفاده کنید. از همین رو یک مجتمع خدماتی رفاهی درجه یک برای مسافران پارکینگ‌ خودرو نیز درنظر می‌گیرد تا آن‌ها بتوانند با خیالی راحت از دیگر خدمات استفاده کنند.

آیا تمام مجتمع‏های خدماتی رفاهی این بخش‌ها را دارند؟

امروزه در بسیاری از جاده‏ها برای راحتی مسافران مجتمع‌های خدماتی مختلفی تاسیس شده است که هرکدام خدماتی را به مسافران ارائه می‌دهند. حال شاید شما به‌عنوان مسافر به‌دنبال یک انتخاب حرفه‌ای و درجه یک باشید، اما ندانید که چه انتخابی داشته باشید. حال اگر شما با توجه به خدماتی که در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، به‌دنبال یک مجتمع رفاهی تجاری هستید، ما به شما مجتمع خدماتی رفاهی فانوس را پیشنهاد می‌دهیم.

این مجتمع یکی از مجتمع‌های خصوصی محسوب می‌شود که در آزاد راه خلیج فارس (تهران-قم)، کیلومتر 7 از مبدا عوارضی تهران تاسیس شده است و هدف از راه‌اندازی آن را ایجاد اشتغال و بالاترین کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران درنظر گرفته‌اند.

این مجموعه دارای دو فاز است که یکی از آن‌ها را می‌توان درحال بهره‌برداری و دیگری را در حال تاسیس درنظر گرفت. همچنین شما می‌توانید از طریق شماره تماس 02156530840 نیز با این مجموعه تماس بگیرید و اگر سوالی دارید بپرسید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب این مجموعه بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *